خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک فرماندار رشت به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۴۳۰

فرماندار رشت، همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با ارسال پیامی این یوم الله را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت با ارسال پیامی، فرارسیدن سالروز حماسه بزرگ و سرنوشت ساز سوم خرداد را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
 
چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب که خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد اعتقادی بود.
بازخوانی، ترسیم و پاسداشت رخداد تاریخی و سرنوشت‌ساز  سوم خرداد در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.
 
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع‌مقدس، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز