خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار البرز به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۳۳۰

استاندار البرز با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در متن این پیام از سوی عزیزاله شهبازی آمده است: « سوم خرداد ماه یادآور رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و جانفشانی‌های  رادمردان و شیرزنانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان جهان ایستادند.

بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در این ایام نیز جلوه‌های ایثارگری ملت ایران در همراهی با سربازان جبهه سلامت کشور، یادآور دوران دفاع مقدس است. 

نیروهای ارزشی و ولایی، ایثارگران، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد و اقشار مختلف مردم با مسئولان همراهی لازم را در تمام عرصه‌ها داشتند، این همراهی را در دوران دفاع مقدس و تلاش برای تأمین نیازهای جبهه‌ها نیز شاهد بودیم.

در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، در استان البرز در سالی که مزین به سال «جهش تولید» است بااراده قوی و توجه و تمرکز به ظرفیت‌های درونی کشور، در استان حماسه‌ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را، خواهیم آفرید.

اینجانب،ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، حماسه ماندگار سوم خرداد،تبریک این روز بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، امام شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تمامی خدمتگزاران نظام در دولت تدبیر و امید اعلام می‌دارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز