خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۹۷۸

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی، مشخص شد افرادی در فضای مجازی با انتشار مطالب توهین آمیز و تهدید به درگیری به قصد تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۵ نفر اراذل و اوباش در این خصوص در شهرستان قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهمان و خودروی متعلق به آنان مقدار ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه و مبلغ ۹۳ میلیون ریال وجه حاصل فروش از مواد مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

سردارحاجیان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده جرایم مشابه از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس برای برخورد قانونی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز