خبرگزاری کار ایران

پس از ۴۲ ماه فعالیت چرخساز؛

جلسه تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۹۶۰

ناصر چرخساز پس از ۴۲ ماه خدمت در جمعیت هلال احمر استان البرز این مسئولیت را به معاون خود سپرد.

به گزارش ایلنا، آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر استان البرز با حضور نصیری رئیس سازمان داوطلبان و سخنگوی جمعیت هلال احمر، دیناروندی مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر کشور، درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، مهرور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری، فرضی مدیرکل منابع طبیعی البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد . 

رئیس سازمان داوطلبان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: کار در هلال احمر مصداق آیه شریفه ۶۲سوره نمل است زیرا آنها ناجی افراد در اضطرار هستند.

درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی در ادامه با آرزوی موفقیت روز افزون برای سرپرست جدید هلال احمر استان البرز گفت: دکتر چرخساز در این دستگاه مهم فعالیت های ارزشی بسیار زیادی در طول خدمت خود داشته است.

در ادامه، ناصر چرخساز مدیر عامل اسبق جمعیت هلال احمر استان البرز از زحمات شبانه روزی روسای استان، کارمندان، امدادگران، داوطلبان، جوانان و خصوصا اعضای هیات مدیره استان تقدیر و تشکر کرد .

محمد باقرخلفی سرپرست جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چرخساز گفت: پیرو منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع جوانان در مدیریت باید نگران انفعال و انحراف بود امید است با پیشگیری از این دو آفت خطرناک در امان  باشیم .

در پایان به رسم یاد بود لوح تقدیر و هدایایی  برای نکوداشت پاس زحمات ناصر چرخساز به او اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز