خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نارضایتی ساکنان مسکن مهر بردسکن خراسان رضوی از نبود امکانات در این شهرک

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۹۴۳

بسیاری از اهالی و ساکنان مسکن مهر در شهرستان بردسکن خراسان رضوی از نبود امکانات و کیفیت نامناسب این مجتمع های مسکونی رضایت ندارند و خواستار پیگیری مسئولان برای فراهم شدن امکانات اولیه رفاهی و خدماتی در این مکان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروژه مسکن مهر شهرستان بردسکن مورد بی‌مهری قرار گرفته و مردم این منطقه با گذشت 8 سال همچنان از نبود امکانات رفاهی و خدماتی و آموزشی  تفریحی بی بهره هستند، به همین منظور خبرنگار ایلنا در جمع  ساکنان این منطقه حضور پیدا کرد و مردم مطالبات خود را از متولیان امر اعلام کردند.

عباس زاده یکی از ساکنان این منطقه گفت: ابتدا قرار بود واحدهای مسکونی به صورت کامل به متقاضیان واگذار شود که متاسفانه  برخی از افراد در مرحله خاک گچ تحویل آنها داده شد و با هزینه خودشان مسکن خود را تکمیل کردند.

وی گفت: درحال حاضر با گذشت 8 سال متاسفانه مسئولان امر هیچ گونه امکانات رفاهی و خدماتی را دراین منطقه ایجاد نکرده اند. 

اکبری یکی دیگر از ساکنان پروژه مسکن مهر بردسکن گفت: متاسفانه پروژه مسکن مهر بردسکن گویی از بافت شهری جدا افتاده است و مسئولان این منطقه را به فراموشی سپرده اند و هیچ فکری برای حل مشکلات این منطقه با گذشت 8 سال انجام نداده اند. 

وی اظهار داشت: هر محله و یا منطقه ای باید دارای یکسری امکانات اولیه رفاهی و خدماتی باشد ولی پروژه مسکن مهر از حداقل امکانات محروم است و مسئولان تاکنون قول هایی را برای حل مشکلات این منطقه داده اند ولی هیچ یک از قول های آنها اجرایی نشده است.

یکی از فرهنگیان این پروژه گفت: در فصل تابستان همه ساله با افت فشار آب مواجه هستیم و طرف دیگر با توجه به اینکه این منطقه در حاشیه قرار گرفته است  شاهد وجود حشرات موذی در خانه‌ها هستیم و هیچ فضای سبز و تفریحی و بازی برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان نداریم.

رضایی یکی از فرهنگیان پروژه مسکن مهر بردسکن افزود: مسئولان وقتی منطقه‌ای را احداث می کنند باید به زیرساخت های آن نیز از قبیل  مسجد ، فضای سبز، مدرسه، نانوایی و حمل و نقل عمومی توجه کنند که متاسفانه با گذشت 8 سال از بهره برداری از این پروژه هنوز هیچ یک از این امکانات رفاهی و خدماتی ایجاد نشده است و مردم این منطقه را رنج می‌‌دهد. 

موسوی از دیگر ساکنان این پروژه افزود: پروژه مسکن مهر بردسکن با داشتن بیش از 220 واحد مسکونی حداقل هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است و فاقد هر گونه امکانات رفاهی و خدماتی است که ضرورت دارد متولیان امر نسبت به ایجاد فضاهای آموزشی ، فرهنگی و تفریحی در این منطقه اقدام جدی انجام دهند.

یک نوجوان بردسکنی نیز از مسئولان خواست با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان این پروژه در زمین خاکی بازی کنند نسبت به احداث یک زمین ورزشی استاندارد اقدام کنند که جوانان و نوجوانان این منطقه نیز از فضاهای سبز و بازی نیز همانند دیگر مناطق شهر برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز