خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تایباد مطرح کرد :

استفاده صحیح از ظرفیت مرز دوغارون سبب توسعه اقتصادی در تایباد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۹۲۸

عضو شورای شهر تایباد گفت: همجواری با کشور افغانستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که اگر در مسیر درستی هدایت شود سبب توسعه اقتصادی می‌شود.

شیراحمد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: در حال حاضر یکسری مشکلاتی در این منطقه وجود دارد که نیاز به بررسی و پیگیری است تا بتوان با رفع کردن آنها گامی موثر در راستای توسعه اقتصادی، فرهنگی و هنری این شهرستان برداشت. 

وی با اشاره به اهم این مشکلات افزود: از ظرفیت مرز دوغارون باید برای مراودات فرهنگی و ورزشی با کشور افغانستان بهره‌مند شد، با این مراودات اتفاقات خوبی در فرهنگ و هنر و ورزش این شهرستان خواهد افتاد علاوه برآن این حوزه به کشورهای دیگر بیشتر معرفی خواهد شد. 

جهانی ضمن تقاضای پیگیری مشکلات از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای گروه مشورتی نماینده، بیان کرد: ملاقات با وزیر ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص برطرف کردن مشکلات این حوزه، همچنین ملاقات با مدیر کل آبفای استان جهت تأمین بودجه بابت تعویض لوله‌های فرسوده سطح شهر و افزایش خطوط انتقال آب در شهر نیاز به پیگیری دارد. 

وی در ادامه اعلام کرد: ملاقات با وزیر اقتصاد جهت ورود ادوات از قبیل لودر، بولدوزر، کمپرسی، گریدر و فنیشر بابت آسفالت برای شهرداری تایباد با عمر پنج سال از دیگر مشکلاتی است که نیازمند بررسی توسط نماینده مردم می‌باشد. 

این عضو شورای شهر تایباد بیان کرد: مشارکت و تحویل زمین جهت سرمایه گذاری شهرداری تایباد در منطقه ویژه جهت درآمد پایدار، زمین جهت احداث اداره محیط زیست شهرستان،  زمین جهت نصب و جابجایی وسایل اندازه‌گیری هواشناسی تایباد از منابع طبیعی در اطراف شهر و تامین زمین جهت احداث ساختمان درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی از دیگر مشکلاتی است که نیازمند پیگیری در این منطقه مرزی بشمار می‌رود. 

جهانی اظهار کرد: همچنین در جلسه مشترکی که با مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور فرماندار شهرستان، شهردار و شورای شهر تایباد در مشهد برگزار شد مشکلات این شهرداری مطرح شد که امید است پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز