خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان؛

اکبری به عنوان معاون اداری- مالی تامین اجتماعی هرمزگان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۹۱۱

طی مراسمی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، از 32 سال خدمات صادقانه "ناصر جامجور" تقدیر و "عباس اکبری" به عنوان معاون اداری- مالی تامین اجتماعی هرمزگان منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید فاضل حیدری بلوکی در این مراسم اظهار کرد: به منظور تحقق شایسته سالاری در انتصابات سازمانی، آزمون طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی توسط سازمان سنجش و سازمان مدیریت صنعتی  بدون دخالت مدیران استانی و ستادی سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

وی با بیان اینکه اخیراً بیش از 1500 نفر در سطح کشوری و 23 نفر در سطح استانی در مجموعه تامین اجتماعی بازنشست شدند، گفت: برای جایگزینی این نفرات که عمدتا در سطوح مدیریتی بودند، به ابتکار سالاری مدیرعامل سازمان آزمون طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی با لحاظ سوابق افراد و شرایط احراز پست در دستور کار قرار گرفت.

حیدری بلوکی اضافه کرد: تاکنون برای انتصاب روسا و معاونین شعب کیش و قشم و همچنین معاونت اداری و مالی اداره کل این فرآیند با لحاظ شایسته سالاری به انجام رسید و مسئولان جدید منصوب شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در سطح این استان، نیروهایی به لحاظ توانمندی و شایستگی وجود دارد که باید با ایجاد سازوکارهای مناسب از ظرفیت سرمایه های انسانی استفاده شود.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده با مقامات ارشد استان تصریح کرد: استاندار و نمایندگان استان در مجلس از شیوه جدید انتصابات سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح مدیران آینده و کانون ارزیابی ابراز رضایت کردند.

حیدری بلوکی اظهار کرد: تغییرات مدیریتی مسیر تحقق استراتژی های سازمانی و برنامه های عملیاتی صورت می گیرد که رویه و سیاست جدیدی برای بهبود امور در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تاکید برضرورت استفاده از تکنولوژی ها و مدل های روز جهانی خاطرنشان کرد: طی مدت اخیر ساختار این اداره کل مهندسی مجدد شد و تشکیلات به سه معاونت و چندین اداره ارتقاء یافته است. از این پس نیز روی ساختار و تشکیلات جدید شعب به لحاظ چیدمان فیزیکی و نیروی انسانی کار خواهد شد.

حیدری بلوکی ارائه خدمات از راه دور و فرهنگ سازی را به عنوان دو اولویت مهم در شرایط شیوع بیماری کووید 19 مورد تاکید قرار داد و گفت: در این شرایط باید تغییر اساسی در رویه ها شکل گیرد تا از ناحیه این بیماری دچار آسیب نشویم و بین مخاطبان سازمان نیز برای استفاده از خدمات غیرحضوری اعتمادسازی انجام شود.

وی با تقدیر از 32 سال خدمات صادقانه "ناصر جامجور" معاون پیشین اداری مالی این اداره کل گفت: آقای جامجور از مدیران صبور، باتجربه و کاردان مجموعه بودند که به افتخار بازنشستگی نائل شدند که خلأ نبود چنین نیروهایی همچنان احساس می شود و امیدوارم آقای اکبری که از نیروهای جوان و از بدنه سازمان به صورت پلکانی ارتقا یافته اند، بتواند این خلأ و نیاز را جبران کند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با تقدیر از تلاش های کمیته انتصابات این اداره کل و حمایت های مدیران ارشد و ستاد سازمان تامین اجتماعی برای اعمال مدل جدید انتصابات با لحاظ شاخص های شایسته سالاری ابراز امیدواری کرد، معاون جدید اداری مالی در مسیر تحقق برنامه ها و پیشرفت سازمان موفق باشد.

"عباس اکبری" معاون جدید اداری و مالی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان این معاونت را حوزه ای با کارکردهای فرابخشی توصیف کرد و افزود: توجه به سرمایه های اجتماعی و توانمندسازی نیروی انسانی، مدیریت منابع و مصارف و نگهداشت منابع فیزیکی سازمان از جمله مهم ترین وظایف این معاونت است که نقش آن به عنوان نیروی محرکه و پیشران برنامه های سازمان بسیار تاثیرگذار و کلیدی است.

وی وجود یک تیم منسجم در ستاد اداره کل و تیمی تخصصی در بدنه معاونت اداری مالی را به عنوان یک مزیت بزرگ تامین اجتماعی هرمزگان دانست و ابراز امیدواری کرد که با بهبود فرآیندها و اصلاح و بازنگری در رویه های موجود، سازمان به شرایط بهتری برسد.

در پایان این مراسم، با ابلاغ حکم از سوی مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، "عباس اکبری" به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز