خبرگزاری کار ایران

شریفی خبر داد:

محور سنقر - بیستون تا سه سال دیگر چهارخطه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۹۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر- بیستون در سه سال آینده به شرط تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مسعود شریفی با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر- بیستون از سال ۱۳۹۴، گفت: این محور ۲ شهر مهم استان را به هم متصل می‌کند و ارتقای کیفیت این مسیر مطالبه به حق مردم این شهرها است.

وی افزود: با توجه به لزوم ارتقا کیفیت جاده این مسیر، چهار خطه کردن این محور ۶۰ کیلومتری از چهار سال پیش در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی در ۱۵ کیلومتر از این مسیر انجام و یا در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: اکنون از این مسیر ۱۵ کیلومتری، پنج کیلومتر آن زیربار رفته و عملیات اجرایی در ۱۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه از سخت‌ترین بخش مسیر آغاز شده گفت: عملیات چهارخطه کردن این محور از محدوده گردنه "مله ماس" آغاز شده که بخش سخت کار محسوب می شود و هم اکنون ۸۰ درصد عملیات کوه‌بُری انجام شده است.

شریفی تصریح کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر به این شکل است که یک محور ۲ بانده در کنار محور فعلی احداث می‌شود.

وی در خصوص زمان پایان اجرای این پروژه گفت: اگر اعتبارات مناسب و به موقع باشد و شرایط جوی هم مشکل ساز نشود، می توانیم پروژه را ظرف سه سال آینده تحویل دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز