خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

با الگوگیری از قرآن، مومنان تا آزادی قدس شریف پیش می‌روند

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۷۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: مومنان با الگوگیری از آیات محکم قرآن تا آزادی قدس شریف پیش می‌روند و تا شهادت از پای نخواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین، افزود: این مومنان با بهره گیری از قرآن به شهدای شاخصی چون سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهید حججی، لشگری و سردار آزادگان ابوترابی تبدیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: یک عده هم تمامی قرآن را متشابهات می‌بییند و به منافقان تبدیل می‌شوند و بین صدام و امام راحل تفاوت نمی‌فهمند و میان آمریکا و مردم مظلوم فلسطین و غزه فرق نمی‌گذارند.

حجت الاسلام عابدینی افزود: اگر قلب یک انسانی سلیم باشد محکمات قرآن را درک کرده و به انجام رسالت خود اقدام خواهد کرد؛ اما دل های آنها که کجروی را بهانه کرده باشد به دنبال پیدا کردن متشابهات است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: رسالت نمایندگان جدید مجلس، دولت، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها تنها خانوادگی، استانی و شهری نیست و جهانی بوده و باید برای کمک به هر زن و مرد مظلومی در جهان اقدام کنند.

حجت الاسلام عابدینی افزود: اگر کسی ندای کمک فردی را بشنود اما به داد وی نرسد، مسلمان نیست و باید مجلس، دولت، حوزه، دانشگاه و هر مسلمان دیگری برای انجام این رسالت‌ها تلاش کنند.

وی افزود: اگر یک نماینده مجلس، طلبه و انسان پای کاری به این موضوع باور داشته باشد دیگر از کسی واهمه پیدا نمی‌کند و مانند سردار سلیمانی‌ها جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همچون امام راحل عالم را زیر و زبر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز