خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خبر داد:

کلاهبرداری ۱۰ میلیون ریالی از زن سالخورده/ اعتماد بی‌جا دردسر ساز شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری ۱۰میلیون ریالی با سوء استفاده از اعتماد یک شهروند کرده بود، خبرداد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سرهنگ قدیر مصرخانی در تشریح این خبر گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۱۰میلیون ریالی از او توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود : بررسی های کارشناسان حاکی از آن بود که شاکی که زن سالخورده ای بود با اعتماد بی جا، کارت خود را در اختیار فرد ناشناسی جهت فعال سازی رمز دوم قرار داده که فرد کلاهبردار اقدام به انتقال ١٠ میلیون ریال از حساب شاکی به حساب خود کرده بود.  

سرهنگ مصرخانی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را در شهرستان قوچان شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی به منظور سیر مراحل قانونی معرفی شد از شهروندان خواست از در اختیار گذاشتن رمز کارت های بانکی خود به افراد غیر جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز