خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت های پزشکی نیشابور خبرداد:

شناسایی ۱۰ نقطه حادثه خیز محور نیشابور- مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۶۱

رئیس مرکز فوریت های پزشکی نیشابور گفت: در سال گذشته در این شهرستان، ۲۵۹ حادثه، ۶۲۰ نفر مصدوم و ۱۶ نفر فوت شده داشته ایم.

به گزارش ایلنا از نیشابور، مصطفی افشارنیک در تشریح این خبر گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع آماری سازمان اورژانس کشور و آنالیز حوادث ترافیکی سال ۱۳۹۸ توسط واحد آمار اورژانس ۱۱۵ نیشابور، ١٠ نقطه حادثه خیز در محور نیشابور- مشهد شناسایی شدند.

وی افزود: بیشترین آمار مربوط به محدوده خرو است که در پی ۶۰ حادثه ۱۶۹ نفر مصدوم و چهار نفر فوت کردند. همچنین در کیلومتر ۳۵ محدوده چشمه خسرو به دنبال ۳۴ حادثه ۷۸ نفر مصدوم و چهار نفر فوت شده‌اند.

وی اظهار داشت: از دیگر نقاط شناسایی شده می‌توان به محدوده قدمگاه با ۳۵ حادثه و ۹۳ مصدوم و همچنین محدوده روستای باغشن با ۲۶ حادثه و ۵۶ مصدوم و یک فوتی اشاره کرد. 

شناسایی ۱۰ نقطه حادثه خیز محور نیشابور- مشهد

افشارنیک خاطرنشان کرد: پنجمین و ششمین نقطه شناسایی شده محدوده روستای حاجی آباد با ۲۲ حادثه و ۴۷ مصدوم و محدوده روستای ادگ با ۲۱ حادثه دارای ۴۲ مصدوم و شش فوتی است.

  وی ادامه داد: هفتمین محل، محدوده دامداری دشت با ۲۰ حادثه و ۴۱ مصدوم، هشتمین محل محدوده روستای بوژمهران با ۱۸ حادثه،۵۰ مصدوم و یک فوتی، نهمین محل محدوده آمادگاه مقداد با ۱۳ حادثه و ۲۴ مصدوم و دهمین محل محدوده روستای علی آباد با ۱۰حادثه و ۲۰ مصدوم می باشد.  

وی با بیان اینکه سال گذشته در این ١٠ نقطه شناسایی شده به دنبال ۲۵۹ حادثه؛ ۶۲۰ نفر مصدوم و ۱۶ نفر فوت شده داشته ایم، تصریح کرد: ٢ پایگاه اورژانس جاده ای امام رضا(ع) در کیلومتر ۱۸ و پایگاه اورژانس جاده ای چشمه خسرو در کیلومتر ۳۴ و یک دستگاه آمبولانس در شهر درود جهت پوشش امدادی حوادث محور نیشابور-مشهد مستقر می باشند و در صورت لزوم بالگرد اورژانس نیز می تواند نقش مؤثری در امداد رسانی به مصدومین حوادث در این محور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز