خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان خبر داد:

راه اندازی ایستگاه‌های حفظ سلامت در مبادی ورودی اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۴۷

فرماندار اردستان گفت: به‌ منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سه ایستگاه حفظ سلامت در مبادی ورودی شهرهای اردستان، زواره و مهاباد راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تاملی در کارگروه مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به عید سعید فطر و تعطیلات پیش‌رو پیش‌بینی می‌شود که شمار زیادی از مسافران از استان و شهرهای اطراف وارد اردستان شوند و همین امر سبب نگرانی در مردم شده که با ورود مسافران به این شهرستان در بین آنان افراد مبتلا و ناقل ویروس وجود داشته باشد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ایستگاه حفظ سلامت در مبادی ورودی شهرستان راه‌اندازی می‌شود که این امر با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی امکان‌پذیر است.

تاملی خاطرنشان کرد: در روستاها بهورزان به عنوان متولیان سلامت و دهیاران به عنوان حامیان سلامت، متناسب با شرایط آن روستا، اطلاع رسانی و هشداردهی به روستائیان را انجام خواهند داد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه وضیعت شهرستان سفید است، تاکید کرد: ممنوعیت حضور در آرامستان‌ها، عدم تجمع و برگزاری مراسم ختم همچنان برقرار است.

تاملی ضمن بیان اینکه دستورالعملی برای بازگشایی نمازجمعه وجود ندارد، تصریح کرد: مساجد همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز