خبرگزاری کار ایران

ادامه تغییرات در فرمانداری‌های استان؛

فرماندار جدید ورزقان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۳۶

فرماندار جدید شهرستان ورزقان در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان ورزقان، با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، محمدباقر خانی را به عنوان فرماندار جدید ورزقان معرفی کرد.

محمدباقر خانی متولد 1353 در اهر، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است و پیش از این در پست‌های کارشناسی در فرمانداری‌های کلیبر، چاراویماق، اسکو و ملکان و بخشدار مرکزی شهرستان ملکان مشغول به کار بوده است.

وی در آخرین مسئولیت خود در مجموعه وزارت کشور، تصدی فرمانداری ملکان را برعهده داشته است.

                     ارتباط و هماهنگی با تمام قوای حاکمیتی برای رفع مشکلات شهرستان‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، تنظیم ارتباط و هماهنگی با تمام قوای حاکمیتی برای رفع مشکلات شهرستان‌ها را از اصلی‌ترین وظایف فرمانداران برشمرد.

وی افزود: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها، موظف به تأمین امنیت و آرامش اجتماعی و ارتباط مستقیم و مستمر با مردم هستند.

وی با اشاره به سیاست‌های مهم وزارت کشور در انتصاب فرمانداران، اظهار کرد: وزارت کشور علاوه بر توجه به موضوع مهم آموزش نیروی انسانی، استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص درون سازمانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی وزارت کشور و استانداری‌ها در ۲ حوزه تأمین امنیت و برگزاری انتخابات است، افزود: امنیت فعلی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی، زبانزد و مثال‌زدنی است و این امنیت در سایه تلاش شبانه‌روزی تمامی دست اندرکاران تامین امنیت به دست آمده است.

راستگو، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و پیگیری رفع مشکلات را از دیگر وظایف فرمانداران برشمرد و گفت: نمایندگان دولت در شهرستان‌ها باید نظارت و بازرسی از طرح‌های عمرانی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را باید در اولویت وظایف مدیریتی خود قرار داده و با تخلفات برخورد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات حسن یحیوی در مدت تصدی فرمانداری ورزقان، گفت: ورزقان امروز، ورزقان ۱۰ سال پیش نیست و مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان در سایه تلاش دولتمردان و تمام ارکان حاکمیت هموارتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز