خبرگزاری کار ایران

با رای اعضای مجمع انتخاباتی؛

نامور رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۳۰

رئیس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی در مجمع انتخاباتی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با رای اعضای مجمع سعید جعفری نامور به عنوان رئیس هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء آذربایجان شرقی انتخاب شد.

سعید جعفری نامور در مجمع انتخاباتی این هیات ورزشی، فعالیت‌های خود را برنامه محور و مبتنی بر خرد جمعی کلیه اعضای مجمع دانست و گفت: کلیه برنامه‌ها با توجه به نیاز ورزشکاران این هیأت و با جذب اسپانسرهای مالی انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه و شرایط اقتصادی ویژه‌ای که بر کشور حاکم است، تمام سعی خود را خواهیم کرد تا این قشر خاص از ورزش از برکات و ثمرات آن در جامعه بهره مند شوند.

وی افزود: بعد از بررسی توانمندی‌های موجود در ورزشکاران استان جهت مدال آوری، با رعایت مسائل و مباحث بهداشتی در آینده نزدیک اقدام به میزبانی یک مسابقه کشوری خواهیم کرد.

 سعید جعفری نامور مدیرعامل یکی از موسسات خیریه تبریز بوده و از داوران بسکتبال کشور است که سال‌ها در زمینه امور خیریه فعالیت دارد.
                                      برای میزبانی مسابقات ورزشی برای بیماران خاص پای کار هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برای میزبانی هر مسابقه‌ای برای هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان پای کار هستیم.

ایوب بهتاج افزود: این هیات برای ما خیلی مهم است و از رئیس جدید هیات می‌خواهم تا برنامه سالانه هیات را به اداره کل ارائه کنند تا در حد توان حمایت مالی کرده و تمام توان خود برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها را بکار گیرد.

وی ادامه داد: حداقل درخواست این عزیزان و ورزشکاران هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا، همدلی و حمایت معنوی است.

وی خاطرنشان ساخت: اختصاص سالن در شهرستان‌ها به بیماران خاص و پیند اعضا با درخواست رئیس هیأت شهرستان عملی می‌شود و 450 هزار بیمار خاصی که در استان داریم می‌توانند با روی آوردن به ورزش به روحیه خود نیز کمک شایانی کنند.

بهتاج در پایان اظهار کرد: الگوسازی در زمینه ورزشکاران بیماران خاص بسیار مهم است چون حسین رضایی که در رشته بدمینتون در سطح جهان چهره‌ای شناخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز