خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان:

راهپیمایی روز قدس در سمنان برگزار نمی‌شود /ایجاد ۲۷ درصد تخت‌های بیمارستانی کشور در چند سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۵۶۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه به واسطه شیوع کرونا ویروس راهپیمایی روز جهانی قدس همانند سال های گذشته دراستان برگزار نمی شود، گفت: ۲۷ درصد از تخت‌های بیمارستانی کشور با اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: زیرساخت‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان یکی از عوامل مهم در کنار تلاش‌های کادرهای درمانی برای کنترل کرونا ویروس بود.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت که در دولت اول دکتر روحانی انجام شد بسیاری از مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان در کشور برطرف شد و ۲۷ درصد از تخت های بیمارستانی کشور در این دولت ایجاد شد.

وی خاطر نشان کرد: کرونا ویروس باوجود مشکلاتی که ایجاد کرد اما در افزایش وحدت و همدلی در کشور نقش بسزایی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: در دوران پساکرونا ، برای تبعات شیوع کرونا ویروس اقدام شود و پدافندغیرعامل در رصد و پایش و مقابله با انواع تهدیدها در دوران کرونا ویروس نقش غیرقابل انکاری دارد.

خجسته‌پور گفت: در دوران شیوع کرونا ویروس با وجود برخی تعطیلی‌های به وجود آمده اما نیروی انتظامی،سپاه پاسداران ، بسیج ، دواطلبان هلال احمر ، پاکبانان و... پای کار بودند که به سهم خود از تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: پاکبانان عزیز و کارکنان شهرداری‌ها در ایام شیوع کرونا ویروس در ضدعفونی معابر شهری و ساماندهی آرامستان ها تلاش کردند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

خجسته پور گفت: مردم در شیوع کرونا ویروس پای کار بودند و با وحدت و همدلی در کنار کادر درمانی کشور قرار گرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: به واسطه شیوع کرونا ویروس راهپیمایی روز جهانی قدس همانند سال های گذشته در کشور برگزار نخواهد شد اما مردم با هر ابزاری صدای حقانیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز