خبرگزاری کار ایران

برپایی ۳۱۹ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان سمنان/امکان پرداخت زکات به صورت الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۵۵۸

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: برای جمع آوری فطریه امسال در استان سمنان ۳۱۹ پایگاه در نظر گرفته شده که البته با توجه به جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان پرداخت زکات فطر به صور ت الکترونیک هم فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، محمد قوسی قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اعلام این خبر گفت : علاوه بر برپایی این پایگاه ها در روز عید فطر ، ۷۰ ھزار پاکت پول هم تاکنون بین مردم توزیع شده تا در صورت تمایل ، فطریه و کفاره خود را در آن قرار داده و به پایگاه ها تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد : پایگاه‌های فطریه در روز عید فطر در مساجد و مکان ھای اقامه نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری شھری و روستایی برپا می شود.

محمد قوسی با بیان اینکه در سال گذشته  ۸۶۳ میلیون تومان  زکات در قالب زکات فطریه عام و سادات جمع آوری و صرف نیازمندان شد، خاطرنشان کرد: ۴۳۴ میلیون تومان در قالب  کفاره عمد و غیر عمد ، در استان سمنان جمع آوری شد .

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: برای جمع آوری فطریه امسال در استان سمنان ۳۱۹ پایگاه در نظر گرفته شده است و با توجه به جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان پرداخت زکات فطره بر بستر الکترونیک ضروری است. 

وی با اشاره به روش های نوین پرداخت نیکوکاری در استان گفت: مردم نیکوکار می توانند فطریه عام خود را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #*۵*۰*۰۲۳*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز