خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان:

بازگشایی سینماهای استان کردستان در عید فطر منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۶۲

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان از تغییر زمان بازگشایی و آغاز به کار مجدد پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار خبر داد.

به گزارش ایلنا، امین مرادی صبح امروز چهارشنبه (31 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: در حالی که قرار بود همزمان با عید سعید فطر شاهد بازگشایی مجدد سینماها در سطح کشور باشیم که به دلیل مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا این زمان تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: تعطیلی پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از اسفند ماه سال 98 آغاز شده و همچنان نیز همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده بود که همزمان با عید سعید فطر و با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد فعالیت مجدد سینماها در سطح کشور باشیم که متاسفانه با توجه به وضعیت گسترش ویروس کرونا فعلا این زمان تغییر پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به تصمیم مسئولان کشوری در خصوص ادامه فعالیت سینماها در سطح کشور، عنوان کرد: هنوز زمان مشخصی برای فعالیت مجدد سینماها اعلام نشده است ولی شاید این بازگشایی تا پایان خردادماه نیز زمان نیاز داشته باشد.

مرادی ضمن اشاره به آمادگی های لازم برای فعالیت مجدد پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار، یادآور شد: بر اساس اعلام قبلی هماهنگی های لازم برای آغاز به کار مجدد این دو سینما در استان کردستان صورت گرفته بود ولی متاسفانه بار دیگر این زمان تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز