خبرگزاری کار ایران

آغاز آموزش عملیاتی یک‌ماهه آتش‌نشانان در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۴۰

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از آموزش تئوری و عملیاتی آتش‌نشانان جذب شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، آتش‌پاد غلامرضا رضایی اظهار داشت: در سال ۹۸ همه مراحل قانونی جذب نیروی آتش‌نشان ( فراخوان عمومی، ثبت‌نام، آزمون تئوری و عملی) با نظارت کامل دستگاه‌های نظارتی انجام شد.

وی ادامه داد: بعد از طی مراحل جذب، آموزش‌های تئوری در سال ۹۸ آغاز و با توجه به شیوع بیماری کرونا آموزش‌های عملی به بعد سال جدید موکول شد.

آتش‌پاد رضایی با اشاره به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آموزش‌های عملی افزود: آتش‌نشانان جذب شده در دو گروه ۴۰ نفره برای آموزش عملی وارد فاز عملیاتی شدند.

وی در ادامه افزود: این نیروها آموزش‌هایی از قبیل لوله و آبرسانی، مهار حریق مایعات و گازها، عملیات جستجو و استفاده از دستگاه‌های تنفسی، رفتارشناسی حریق، نردبان دستی، پمپ خودروهای آتش‌نشانی، گره و کار در ارتفاع و آمادگی جسمانی لازم جهت عملیات‌های احتمالی را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: دوره عملی آموزش آتشنشانان معمولا سه‌ماهه برگزار می‌شود اما در این دوره به واسطه تاخیر در آموزش و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت فشرده در دو شیفت صبح و عصر برگزار شد.

آتش‌پاد رضایی در پایان افزود: بعد از عید سعید فطر دوره عملی آموزش نیروهای جدید به پایان می‌رسد و به زوی این نیروها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی به‌کارگیری خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز