خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

امتحانات پایان سال با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۲۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد : با توجه به برگزاری حضوری امتحانات برخی پایه‌های تحصیلی، آزمون‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از کرمانشاه  ، مجید یزدان‌پناه ، اظهار داشت:امتحانات دانش آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی، پایه ۷ و ۸ سه ساله اول دبیرستان و ۱۰ و ۱۱ سه ساله دوم دبیرستان بدون برگزاری آزمون و بر اساس حضور آنها در کلاس درس از مهر ماه تا پایان بهمن و نیز بر اساس حضور آنها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان شاد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ میلیون نفر در سراسر کشور در شبکه شاد عضو هستند، اظهار داشت: از زمان بازگشایی مدارس تا کنون در مجموع تا کنون کمتر از ۱۰ درصد از دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاریخ برگزاری امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی‌ها را از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر ماه اعلام کرد و گفت: بر این اساس دانش آموزان می‌توانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند.

این مسئول از گسترده کردن حوزه‌های امتحانی خبر داد و افزود: امتحانات پایان سال با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و همچنین امتحانات پایه نهم به صورت حضوری و منطقه‌ای برگزار می‌شود که از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری حضوری امتحانات برخی پایه‌های تحصیلی حوزه‌های امتحانی باید قبل و بعد از آزمون ضد عفونی شوند.

یزدان پناه خاطر نشان کرد: امتحانات خرداد ماه با سال‌های گذشته هیچ تفاوتی ندارد فقط امسال ۸۰ درصد سئوالات یعنی ۱۶ سئوال از محتواهایی است که تا پایان بهمن ماه تدریس شده است و ۲۰ درصد دیگر سئوال‌هایی است که دانش آموزان از بین ۸ سوال به طور اختیاری به ۴ سوال پاسخ می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز