خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تراکتور مطرح کرد:

برگزاری لیگ برتر چالش برانگیز بوده و نباید برای شروع لیگ عجله کرد/ بازیکنان، مربیان، داوران و اهالی رسانه در معرض تهدید کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۳۸۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برگزاری دوباره لیگ برتر در شرایط کنونی کشور بسیار چالش برانگیز است و نباید در این خصوص عجله کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساکت الهامی در گفت وگویی ضمن بیان این مطلب، افزود: اگر بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند خیلی از تیم‌ها به بن‌بست رسیده و با چالش‌های زیادی مواجه می شوند چون روند شیوع ویروس کرونا در کشور نه تنها کند نشده است، بلکه در تعدادی از شهرها رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه بسیاری فقط شرایط فوتبالیست‌ها را برای از سرگیری لیگ برتر در نظر می‌گیرند، اظهار داشت: شرایط خیلی سخت‌تر از این حرف‌ها است، چون زمانی که کرونا روزانه تعداد ۲۰ نفر مرگ را در کشور به دنبال داشت لیگ تعطیل شد اما حالا که روزی ۵۰ نفر جان خود را از دست می دهند، قرار است بازی‌ها شروع شود که به نظرم تصمیم درستی نیست.

الهامی ادامه داد: ما به هیچ عنوان مخالف برگزاری لیگ برتر نیستیم اما انتظار داریم با رعایت تمام جوانب امر و بررسی کامل وضعیت تیم ها و نفرات دخیل در برگزاری یک مسابقه تصمیم نهایی اتخاذ شود تا در شرایط بهتر و مناسب بازی ها ادامه یابد.

وی یادآور شد: اگر یک نفر از آنهایی که درگیر برگزاری مسابقات هستند دچار ویروس کرونا شود شرایط سخت و پیچیده ای بر فوتبال کشور حاکم خواهد شد چون علاوه بر بازیکنان، مربیان و داوران، اهالی رسانه و سایر برگزارکنندگان نیز در معرض تهدید هستند و اگر یک نفر از این افراد بیماری را به پدر یا مادر خود انتقال دهند، اتفاقات بدی رخ خواهد داد و اگر در این میان فوتبالیستی از یک تیم کرونا بگیرد تکلیف چیست؟

وی الهامی گفت: اگر مسئولان به دنبال برگزاری لیگ هستند باید به تیم‌ها حداقل یک ماه فرصت بدنسازی بدهند و بازی‌ها هم شش یا هفت روز یک بار برگزار شود.

وی به مشکلات مربوط به جمع شدن بازیکنان تیم ها به ویژه نفرات خارج از کشور اشاره کرد و گفت: در همین ارتباط در تیم ما اشکان دژاگه هنوز در آلمان به سر می برد و برای حضور در ایران و تبریز با مشکل پرواز مواجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز