خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

تداوم بارش‌های سنگین در استان‌های حاشیه البرز/ 7 استان منتطر بارش باشند/ تهران ۹ درجه خنک‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۳۰۱

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی هوای کشور از تداوم بارش های سنگین در استان‌های حاشیه جنوبی البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرکرده با اعلام این خبر افزود: امروز با بارش سنگین در استان‌های دامنه و حاشیه‌جنوبی البرز نظیر تهران مواجه بودیم و کماکان نیز این بارش‌ها را پیش رو داریم و شدت بارش‌ها در استان‌هایی مانند مازندران، تهران، قزوین، البرز و شمال مرکزی و همچنین شمال و نواحی غربی استان سمنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بنابر این بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در این استان‌ها پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی همچنین گفت: بارش به طور پراکنده و خفیف در استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی نیز اتفاق خواهد افتاد و استان‌هایی مانند همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال استان فارس، یزد و کرمان باید منتظر بارش باشند.

سرکرده گفت: هرچند برای نواحی شرقی کشورمان نیز به طور پراکنده بارش داریم که در واقع خراسان جنوبی و رضوی نیز امروز بارش‌های خیلی پراکنده‌ای را پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: برای فردا (پنجشنبه) پیش بینی می‌شود، بارش‌های آنچنانی نداشته باشیم و فقط در نواحی جنوبی کشور و در شمال استان فارس، کرمان، شمال استان هرمزگان و بخش‌های خیلی اندکی از استان سیستان و بلوچستان بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای رخ دهد.

سرکرده ادامه داد: شاید رگبار و رعد و برق پدیده غالب نواحی باشد که البته به صورت منطقه‌ای و محلی خواهد بود.

وی گفت: امروز در تهران بارش داریم که به تدریج از ساعات بعدازظهر از شدت بارش‌ها کم می‌شود و این سامانه به نواحی شرقی کشور حرکت می‌کند.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: دمای امروز تهران به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد. امروز صبح دمای تهران به ۱۵ درجه رسید که نسبت به دیروز ۹ درجه خنک‌تر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز