خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

کشتارگاه‌های دام قزوین روزانه بیش از 1000 راس دام عرضه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۲۵۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 3 کشتارگاه صنعتی و نیمه صنعتی در استان قزوین زیرنظر اداره کل دامپزشکی برای کشتار و عرضه یک هزار و ۷۲۰ راس دام در روز اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه در بازدید هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین از یک واحد کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان بوئین زهرا، اظهار کرد: از 3 کشتارگاه دام در استان قزوین، ۲ واحد کشتار صنعتی در شهرستان بوئین زهرا و آبیک و یک واحد نیمه صنعتی در شهرستان تاکستان فعالیت دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: این واحدهای صنعتی روزانه یک هزار و ۲۰۰ رأس دام سبک و ۳۰۰ رأس دام سنگین و واحد نیمه صنعتی کشتارگاه استان نیز روزانه ۲۰ رأس دام سنگین و ۲۰۰ رأس دام سبک را کشتار و عرضه می‌کنند.

خمسه یاد آور شد : در حال حاضر سالانه ۲۸ هزار تن گوشت قرمز در استان قزوین تولید می‌شود که نقش موثری در تامین نیاز استان و کشور ایفا می‌کند.

کشتارگاه صنعتی دام شرکت قزوین دشت بره در زمینی به مساحتی ۵۰ هزار متر مربع و ۱۶ هزار و ۴۳۰ متر مربع زیر بنا احداث شده است.

این واحد تولیدی، دومین کشتارگاه صنعتی دام استان است که در تیپ یک طراحی و اجرا شده و موقعیت مکانی و خدمات رسانی به مناطق مختلف استان و نزدیکی به میدان عرضه دام از مهمترین مزایای این واحد تولیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز