خبرگزاری کار ایران

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اعلام کرد:؛

اولویت تهیه طرح هادی با مهندسان بومی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۲۱۵

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: مهندسان بومی استان قزوین در اولویت تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی خانجانیان اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در حوزه شرکت‌های خصوصی مشاور با کمبودهایی روبرو است، در گذشته برای تهیه و حتی بازنگری طرح هادی از ظرفیت سایر استان‌های همجوار بهره‌مند بودیم.

وی ادامه داد: در راستای ارتقا بخشیدن به سطح دانش مهندسان رشته شهرسازی استان، سیاست سال جاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مهندسان بومی دارای پروانه اشتغال و عضو نظام مهندسی ساختمان جهت تهیه طرح هادی روستایی استان خواهد بود.

خانجانیان اضافه کرد: مهندسان بومی قزوین متقاضی برای تهیه طرح هادی و بازنگری آن می‌توانند با مراجعه به سامانه moshaveran.bonyadmaskan.com با دریافت فرم‌های مرتبط و تکمیل آن تا پایان وقت اداری دهم خرداد ماه آینده آن را به معاونت عمرانی روستایی این نهاد تحویل دهند.

به گفته معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، دارا بودن مدرک فوق لیسانس و یا لیسانس شهرسازی، پروانه اشتغال به کار و سابقه در تهیه طرح هادی روستایی از الزامات و شرایط شرکت در تهیه و بازنگری این طرح است.

سال گذشته طرح هادی ۷۲ روستای استان با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در دستور کار قرار گرفت.

استان قزوین ۸۲۴ روستای دارای سکنه و ۶۳۰ دهیاری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز