خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان اعلام کرد؛

جمع آوری فطریه بدون اخذ مجوز ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۹۹۴

معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری کاشان گفت: جمع آوری زکات فطره بدون اخذ مجوز از دبیرخانه شورای زکات شهرستان ممنوع است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود خاندایی در نشست کارگروه ساماندهی زکات‌ فطره شهرستان کاشان تصریح کرد: هرگونه فعالیت بدون مجوز اعم از تبلیغات،اعلام شماره حساب حتی در فضای مجازی وگذاشتن صندوق اخذ زکات فطره ممنوع بوده وبا همکاری دادستانی ونیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ‌ سازی و همچنین ساماندهی تبلیغات واعلام شماره حساب برای دریافت زکات در فضای مجازی مورد تاکید اعضای کارگروه قرار گرفت و اداره ارشاد و پلیس فتا مسئول پیگیری و اقدام برای انجام این مهم شدند.

معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری کاشان تاکید کرد: استفاده دستگاه کارت خوان برای به حداقل رساندن تماس فیزیکی با اسکناس و همچنین آرم شورای زکات به عنوان نشان رسمی ورعایت پروتکل های بهداشتی وایمنی مقابله با کرونا مانند ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی در پایگاه های مجاز و مورد تایید برای جمع آوری زکات فطره ضروری است.

خاندایی گفت: در صورت عدم اقامه نماز فطر در شهرستان کاشان پایگاه های جمع آوری زکات فطره صرفا در میادین و در صورت بازگشایی آرامستان های سطح شهر در این مکان ها دایر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز