خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین:

15 کیلو حشیش در عملیات مشترک با پلیس لرستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۸۲

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: 15کیلو و 425 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان کشف شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان متمرکز بر روی عناصر تهیه وتوزیع موادمخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش از جنوب کشور خریداری و قصد انتقال آن بوسیله خودرو 405  از طریق استان" لرستان" به استان‌های شمالی را دارد .

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "لرستان " اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران به محورهای مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

علی بیگی ادامه داد: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع ، روز گذشته خودروی پژو 405 حامل مواد افیونی در ورودی شهرستان "کوهدشت" استان لرستان شناسایی و توقیف شد.

این مقام  انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو مقدار 15کیلو و425 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شده است ، افزود : در این پرونده یک نفردستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز