خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

عوارض آزادراه کرج- قزوین در محمدیه به صورت پیمایشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۵۳

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: پرداخت عوارض آزادراه کرج- قزوین در محمدیه به صورت پیمایشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم با اشاره به نشست برگزار شده در دفتر معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌های کشور با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز و نمایندگان شرکت سپندار ، اظهار کرد: مقرر شد که ثبت الگوی تردد در آزادراه کرج - قزوین در سه مقطع شامل کیلومتر ۱۷ از مبدا کرج، کیلومتر ۵۲ قبل از خروجی آبیک و کیلومتر ۹۵ در محمدیه انجام گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان: بر این اساس طی ۲ ماه دکل‌ها و تجهیزات در مسیر حدود ۹۸ کیلومتری آزادراه کرج قزوین تعبیه خواهد شد.

مبارک قدم اضافه کرد: با راه اندازی ایستگاه های فوق عوارض آزادراه بر اساس طول پیمایش شده خودروها محاسبه و دریافت می شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن هر چه زودتر این طرح به ویژه برای اهالی مهرگان و محمدیه گفت: با عنایت به آماده بودن ایستگاه محمدیه مقرر شد با اعلام پلاک‌های حمل و نقل عمومی (ع و ت)، تا تکمیل سایر ایستگاه های محور، تخفیف پیمایش مسیر در استان قزوین برای این خودروها عملیاتی شود.

جمع آوری ایستگاه عوارضی در محدوده مهرگان و محمدیه یکی از مطالبات مهم شهروندان این شهرها بوده است.

با توجه به نزدیکی شهرک تازه تاسیس مهرگان به قزوین و دسترسی آن از طریق آزادراه قزوین-کرج، برخی شهروندان این شهر روزانه ناچار به چند بار سفر به مرکز استان بوده و مجبورند ماهانه هزینه قابل توجهی را به عنوان عوارض بپردازند.

با اجرای طرح مذکور عوارضی قزوین-محمدیه-مهرگان‌در آزادراه یادشده به یک سوم رقم فعلی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز