خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون:

به فکر خداحافظی از فوتسال نیستم/ راه نجات فوتسال ورود تیم‌های دولتی است/ تصمیم برگزاری فینال بعد از نقل و انتقالات طبیعی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۲۴

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه فعلاً به خداحافظی فکر نمی‌کنم و تصمیمی برای این کار ندارم، گفت: تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم و هر موقع نتوانستم، خیلی سریع از فوتسال می‌روم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد فخیم با بیان این مطلب افزود: اکنون با وجود تعطیلی تمرینات، بدنم را خوب نگه داشته‌ام و فکر می‌کنم برای شروع مسابقات لیگ فقط دو هفته تمرین لازم داشته باشم.

وی با بیان اینکه باشگاه‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد می‌توانند در فوتسال هم تیمداری کنند و باعث رونق این رشته شوند، اظهار کرد: نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر فوتسال باید بعد از دیدار فینال فصل قبل انجام شود؛ راه نجات و رونق فوتسال ورود تیم‌های دولتی به آن است.

کاپیتان تیم مس سونگون با اشاره به تعطیلی ورزش بعد از شیوع کرونا و عدم برگزاری دیدار فینال لیگ برتر فوتسال گفت: امیدوارم مسابقات زودتر آغاز و تکلیف فینال فصل قبل هم مشخص شود؛ اگر مسابقات جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد، باید زودتر فصل بعد مسابقات لیگ برتر را شروع کنند.

وی افزود: شنیده‌ام قرار است ابتدا نقل و انتقالات لیگ انجام شود، سپس دیدار فینال فصل قبل برگزار شود و بعد از آن سراغ فصل جدید بروند؛ به نظرم این تصمیم غیرطبیعی است. ابتدا باید فینال فصل قبل برگزار شود و سپس سراغ نقل و انتقالات بروند. در تمام دنیا رسم همین است.

فخیم تیم فوتسال مس‌سونگون با اشاره به مشکلات مالی فوتسال و راهکارهایی که طی چند سال گذشته برای نجات فوتسال بی‌ثمر بوده است، تشریح کرد: تعداد تیم‌های خصوصی که در فوتسال خوب هزینه کنند، کم است و به نظرم راه نجات فوتسال ورود باشگاه‌ها و تیم‌های دولتی به آن است.

وی ادامه داد: باشگاه‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد می‌توانند در فوتسال هم تیمداری کنند و باعث رونق این رشته شوند. حتی شنیده‌ام استقلال و پرسپولیس هم شاید وارد لیگ شوند که اگر این اتفاق رخ بدهد عالی می‌شود. هزینه‌های فوتسال مقابل هزینه‌های فوتبال ناچیز است و کاش باشگاه‌های ما برای سرمایه‌گذاری در فوتسال هم ترغیب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز