خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس اگاهی استان زنجان تاکید کرد:

افراد تازه وارد برای خرید سهام از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۷۷۸

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: با توجه به استقبال خوب مردم زنجان از بازار سرمایه افرادی که تجربه و شناخت کافی از این بازار ندارند؛ لازم است مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ جعفر رحمتی، امروز با اعلام این خبر ، اظهار داشت: بازار سرمایه در سال‌های اخیر به یکی از جذاب‌ترین مقاصد سرمایه‌گذاری تبدیل شده است و نقدینگی بالایی را جذب کرده است. علاوه بر استقبال عموم از این بازار، دولت و شرکت‌های خصوصی نیز با شناخت پتانسیل این بازار، متمایل به تامین مالی از این بازار شده‌اند.

رئیس پلیس اگاهی استان زنجان، افزود : سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد نظارتی و مقررات‌گذار در بازار سرمایه با وجود محدودیت‌های موجود، سعی در فرآهم آوردن بستر لازم جهت حمایت از سرمایه‌گذاران خرد و همچنین تسهیل در تامین مالی از این بازار شده است.

وی، خاطر نشان کرد : با عنایت به علت شناخت بعضی از افراد از این بازار این نگرانی وجود دارد که تعداد زیادی از مردم سرمایه گذار در این بازار در صورت افت شاخص بورس و کاهش ارزش سهام‌شان به شدت معترض شوند.

سرهنگ رحمتی با توجه به استقبال خوب مردم زنجان از بازار سرمایه به افرادی که تجربه و شناخت کافی از این بازار ندارند توصیه کرد: مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق های سرمایه گذاری استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز