خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

اجرای رزمایش مواسات و همدلی در فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۵۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توسط کارکنان پلیس سبزوار برگزار و 60 بسته حمایتی غذایی توسط کارکنان انتظامی و راهور در بین افراد نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری در حاشیه اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اظهار داشت: این رزمایش مصداق بارز  فاستبقوالخیرات است و کارکنان پلیس سبزوار درعمل به آیه شریفه  148 سوره بقره و  منویات رهبر معظم انقلاب رزمایش مواسات و همدلی را با هدف یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر اجرا کردند .

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس سبزوار چندی قبل نیز  در طرح هر محله یک قربانی که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت ، مشارکت فعال داشته اند ،افزود: کارکنان انتظامی سبزوار این بار نیز به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند و از محل کمک های نقدی جمع آوری شده نسبت به تهیه بسته های حمایتی برای اختصاص به افراد نیازمند اقدام کردند .  

وی افزود: رزمایش "مواسات و کمک مؤمنانه" بهانه ای است تا در این ماه پر برکت ، بیشتر به فکر  نیازمندان جامعه باشیم و با همتی والا و امید به خداوند رازق متعال ، مهمانان سفره افطار را در ضیافتی الهی پذیرا باشیم  .

سرهنگ بیات مختاری  ادامه داد: در این رزمایش که با مشارکت کارکنان انتظامی و راهور سبزوار انجام شد ، تعداد 60 بسته حمایتی غذایی تهیه و در بین جامعه هدف با رعایت احترام و ملاحظات لازم توزیع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوارگفت: کارکنان خدوم پلیس سبزوار در تمام ماموریتهای گذشته و آینده ، امنیت و آسایش شهروندان را در دستور کار خود قرار داده و در این رزمایش نیز دغدغه خود را برای تامین رفاه نیازمندان به نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز