خبرگزاری کار ایران

اجرای ۵۱۴ پروژه گازرسانی روستایی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۷۷

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۵۱۴ پروژه گازرسانی به نقاط روستایی استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سیروس شهبازی اظهار داشت: ۵۱۴ پروژه گازرسانی به نقاط روستایی در دست اجرا و پیمان‌سپاری است که پیش‌بینی می‌شود تا انتهای سال جاری شاهد گازرسانی به ۲۶۵ روستا باشیم.

وی افزود: همچنین از ۳۳ شهر، ۲۸ شهر در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که درصدد هستیم امسال به شهرهای نوسود، نودشه، ریجاب و شبکه داخلی ازگله گازرسانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به منظور تکمیل پروژه‌های مذکور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

شهبازی بیان داشت: همچنین پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته بین ۱۲ تا ۲۰ درصد افزایش گازرسانی داشته باشیم و شاهد افزودن ۲۸ هزار مشترک جدید باشیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری ۹۹.۵ و در نقاط روستایی ۷۴ درصد است که با تکمیل پروژه‌های مذکور ضریب نفوذ در نقاط روستایی به ۹۱ درصد و در مجموع نقاط شهری و روستایی به ۹۸ درصد خواهد رسید.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین میزان فروش گاز در سال گذشته ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب بوده است که با پیش بینی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش فروش، امسال این میزان به ۵ میلیارد مترمکعب خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز