خبرگزاری کار ایران

با یک چهارم ظرفیت و رعایت موارد بهداشتی انجام شد؛

بازگشایی بازار ماهی‌فروشان بندرعباس پس از دو هفته تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۳۷

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بازگشایی مجدد بازار ماهی‌فروشان با سخت‌گیری بیشتر در مسائل بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی عامری سیاهویی با اعلام این خبر، گفت: با تدابیر بهداشتی صورت گرفته و حسب دستور فرماندار بندرعباس، این بازار بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با انجام عملیات ضدعفونی و دیگر اقدامات بهداشتی لازم، بازار ماهی فروشان بندرعباس طبق نظارت مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان شرایط استاندارد بهداشتی را پیدا کرده و شهروندان می‌توانند از این پس بدون نگرانی، از این بازار خرید کنند.

عامری سیاهویی با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی یاد شده برای همه شهروندان و خصوصا در مکان‌های سرپوشیده ضروری است، تصریح کرد: این بازار با ظرفیت یک چهارم آغار بکار خواهد کرد و فروشندگان مبتلا به کرونا که تست آن‌ها اکنون منفی اعلام شده و گواهی صلاحیت پزشکی دریافت کرده‌اند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند در این بازار فعالیت کنند.

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری بندرعباس گفت: از این پس، استفاده از ماسک و دستکش برای همه پرسنل و خصوصا فروشندگان آبزی الزامی است.

وی از مردم خواست هنگام حضور در این بازار از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز