خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بردسکن به ایلنا خبر داد:

دستگیری سارقان موتورهای کولر در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۲۶

فرمانده انتظامی بردسکن از دستگیری سارقان موتورهای کولر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موتور کولر از منازل شهروندان در سطح شهرستان برای دستگیری متهم یا متهمان احتمالی به صورت ویژه در دستورکار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با جمع آوری اطلاعات اولیه و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم سابقه دار و کشف 2 دستگاه موتور کولر از مخفیگاه وی شدند که پس از بازجویی به 9 فقره سرقت دیگر و معرفی یک مالخر نیز اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضایی متهم دیگر این پرونده در یک عملیات ضربتی نیز دستگیرشد.

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: مالخر دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به فروش اموال مسروقه به  فرد سومی اعتراف کرد که ضمن شناسایی و دستگیری متهم سوم در بازرسی از مخفیگاه او نیز مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی از جمله 8 دستگاه موتور کولر ، دو دستگاه سماور برقی و مقادیری وسایل خرد کشف شد. 

سرهنگ نظافتی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک متهم و دو مالخر در این زمینه و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه تسریع کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد نسبت به ایمن کردن خانه ، مغازه  و سایر اماکن در جهت پیشگیری از سرقت توجه  بیشتری داشته باشند و موارد مشکوک را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز