خبرگزاری کار ایران

با حکم فرمانده ناجا؛

فرمانده جدید انتظامی استان یزد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۱۶

با حکم فرمانده ناجا، سردار عباسعلی بهدانی فر در مراسمی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: یکی از موضوع‌های بسیار مهم در ارتباط با پیشگیری از جرایم هزینه‌جرم است که باید این هزینه برای مجرمان به گونه‌ای افزایش پیدا کند که به هیچ عنوان کسی جرات انجام جرم نداشته باشد.

رضایی یکی از نیازها برای کاهش جرایم و آسیب‌های  اجتماعی را داشتن قوانین محکم ذکر کرد و یادآورد شد:  اگر کسی جرمی انجام داد و دستگیر شد باید هزینه جرم خود را به صورت کامل پرداخت کند تا درس عبرتی برای دیگر افراد شود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب،  این حق یک فرد انقلابی است که خواهان بازنگری در قوانین و وضع قوانین جدید باشد که منجر به بازدارندگی برای جرم شود.

همچنین استاندار یزد هم در این آیین گفت: نیروی انتظامی جلب مشارکت مردم در امنیت و اجرای طرح های مردم محور را در فعالیت خود پررنگ کند و امیدواریم در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، شعار سال و اولویت‌های استان شاهد نقش‌آفرینی مثبت و سازنده با مدیریت جدید باشیم.

محمدعلی طالبی افزود: در شرایطی هستیم که همه وظیفه داریم اعتماد عمومی جامعه را  افزایش داده و  از نیروی انتظامی انتظار داریم در این مسیر نیز قدم بردارد.

وی ادامه داد: در استان تعامل بسیار خوبی با مجموعه انتطامی و امنیتی در این مدت به وجود آمد و به همین دلیل بحران‌هایی که در این مدت کوتاه بوجود آمد را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایلنا، در این مراسم با قدردانی از سرتیپ محمدرضا میرحیدری به جای وی سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فر به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز