خبرگزاری کار ایران

در آخرین جلسه شورای شهر تبریز مطرح شد؛

بررسی درباره وضیعت بد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز تا کارگران شهرداری /کم کاری شهرداری‌ در نظارت بر پروژه‌های آسفالت‌ریزی

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۷۱

صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضا در محل عمارت ساعت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،شهرام دبیری، در صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی این شهر افزود: طرح تفصیلی کلان‌شهر تبریز چندین سال قبل تصویب شده اما روند عملیاتی آن مطلوب نبوده که امیدواریم با مسیرگشایی های خوبی که در مناطق محروم این شهر انجام می شود، طرح تفصیلی نیز به خوبی پیش رود.

دبیری، ادامه داد: تلاش می‌شود در نحوه تخصیص بودجه، مناطق برخوردار به عنوان مناطق معین مناطق کم ‌برخوردار تعریف شود تا از این طریق بخشی از اهداف توزیع عادلانه بودجه محقق شود.

وی گفت: شورای اسلامی دور قبل و فعلی تبریز عملکرد خوبی در مسیرگشایی در سطح شهر نداشته و امید است امسال با انجام ۲۰ مسیرگشایی عملکرد شورای شهر در این زمینه بهبود یابد.


شهرداری در نظارت بر پروژه های آسفالت ریزی کم کاری می کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی ما تا قبل از کرونا هم شرایط مطلوبی نداشت افزود: ما همچون سایر کلانشهرهای کشور با معضل پیری ناوگان حمل و نقل عمومی مواجه بودیم و شرایط کشور امکان خرید و نوسازی ناوگان اتوبوس رانی و تاکسیرانی را سلب کرده بود و تلاشهای ما در دوره پنجم برای نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل نتیجه ملموسی نداشت.

بیکاری 45 هزار نفر از کارگران استان پس از شیوع کرونا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه ۴۵ هزار نفر از کارگران استان در موضوع کرونا بیکار شدند تصریح کرد: بخش عظیمی از این افراد کارگران هتل ها و اماکن گردشگری بود که قرار بود دولت سه ماه برای آنها بیمه بیکاری پرداخت کند که خبری از آن نشد و لازم است این موضوع پیگیری شود.
وی افزود: امروز در کشور ما با حرف زدن شهروندان را خوشحال می‌کنیم ولی خبری از عمل نیست،و باحرف‌هایی که مسئولان کشوری می‌زنند باید به حال  شهروندان گریست .

نحوه نگارش دستور جلسات با توجه به زمان معقولانه تر باشد

محمدحسن اسوتچی در تذکر خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز بلاتکلیف باقی مانده و به نحوی تلقی می شود که جلوی تبدیل وضعیت هارا گرفته‌ایم.
اسوتچی با تاکید بر اینکه تبدیل وضعیت کارکنان تبدیل وضعیت نیست و تخریب وضعیت است تاکید کرد:  مسببان این وضعیت باید شناسایی شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز