خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز:

بیش از نیمی از ناوگان اتوبوسرانی تبریز فرسوده است/ تهدید اعضای شورا به رسانه‌ای کردن مشکل

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۴۸

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل درون شهری در بخش اتوبوسرانی این شهر فرسوده و از رده خارج است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله تقی پور در جلسه علنی شورای شهر با ابراز تاسف از اینکه وضعیت این ناوگان به هیچ عنوان مناسب نیست، افزود: متاسفانه به تذکرات ما در این خصوص و تصمیم مناسب برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری توجهی نمی‌شود.

وی گفت: هم اکنون تعداد ۴۵۰ دستگاه اتوبوس از مجموع ۷۵۰ دستگاه اتوبوس شهری تبریز به طور کامل از رده خارج شده است.

وی عدم رسیدگی به این معضل بزرگ و مهم را عامل ایجاد برخی مشکلات در مهر ماه آینده و همزمان با آغاز سال تخصیلی جدید دانست.

تقی پور با اشاره به اینکه در جلسات علنی شورا فرصتی جهت اعتراض در خصوص وضعیت فعلی برخی موارد در شهر تبریز داده نمی شود، اضافه کرد: در جلسه قبلی شورای شهر از شهردار سئوال کرده بودم که امروز باید به این سئوال پاسخ داده می شد، اما خبری در این خصوص نیست.

وی اعضای هیات رئیسه شورای شهر را تهدید کرد که اگر اینجا حرف خودمان را نزنیم کار به مصاحبه با نشریات و رسانه های گروهی خواهد کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز