خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

حضور 15 درصد از دانش آموزان قزوینی در کلاس‌های درس

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین میزان حضور دانش آموزان استان قزوین را در کلاس های درس ۱۵ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری گفت: با توجه به فعال بودن شبکه آموزشی شاد استقبال دانش‌آموزان از بازگشایی مدارس کم بود و اغلب دانش آموزان عضو شبکه شاد بوده و برنامه‌های درسی را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند که در حال حاضر ۱۵ درصد دانش آموزان استان قزوین برای رفع اشکال در کلاس‌های درس حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت مدارس روستایی، افزود: در بازدیدهای به عمل آمده طی روزهای گذشته شاهد حضور کمتر از 10 درصد دانش‌آموزان شهری و ۲۰ درصدی دانش‌آموزان روستایی در کلاس‌های درس هستیم و این عده به دلیل نداشتن امکانات زیر ساختی و شبکه اینترنت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور مستمر دارند.

اصغری خاطرنشان کرد : این کلاس‌ها به صورت اختیاری است و دانش‌آموزان استان قزوین که دسترسی به اینترنت و گوشی همراه هوشمند ندارند می‌توانند از این فرصت پیش‌آمده در راستای رفع اشکالات درسی خود بهره لازم را ببرند.

وی تاکید کرد: مراقبان سلامت مدارس و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی در مدارس حضور دارند و دانش‌آموزان با خاطر آسوده در کلاس درس خود شرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: به هیچ عنوان مدارس تعطیل نیست و تا پایان خرداد کلاس‌های درس برای رفع اشکال دانش آموزان دایر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: دانش آموزان  چنانچه نیاز به رفع اشکال دارند همکاران هر روز در مدرسه هستند و آمادگی پاسخگویی را دارند.

استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و ۱۶ هزار فرهنگی کار آموزش این دانش آموزان را برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز