خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبرداد:

ارائه بیش از پنج میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۱۲

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از ارائه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در قالب دوره های فنی و حرفه‌ای امسال برای متقاضیان در استان قزوین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی با اعلام این خبر گفت: این آموزش‌ها در سه بخش دولتی (مراکز ثابت)، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و کارگاه های بخش خصوصی ارائه می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای تعهد آموزشی در نظر گرفته شده برای استان قزوین در سال جاری سهم آموزشگاه‌های آزاد و مراکز ثابت دولتی هر کدام ۴۰ درصد و همچنین ۲۰ درصد نیز به کارگاه های بخش خصوصی اختصاص دارد.

مددی با بیان اینکه تعهدات آموزش مهارتی در استان قزوین در سال جاری نسبت به پارسال از رشد قابل توجهی برخوردار شده است، بیان کرد: سال گذشته تعهدات آموزشی در نظر گرفته شده برای استان چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ساعت بود که بین نیمی از آن متعلق به بخش دولتی و سایر مربوط به بخش خصوصی بود که به این رقم برای سال جاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت افزوده شده است.

وی ادامه داد: امسال تنوع خوبی در رشته های فنی و حرفه ای داریم که متناسب با نیازهای بازار کار و تقاضای واحدهای تولیدی و خدماتی است.

۱۶۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان قزوین دارای مجوز فعالیت هستند.

این آموزشگاه ها در سال گذشته نزدیک به ۲ میلیون و صد هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان ارائه کردند.

همچنین ۱۰ مرکز دولتی فنی و حرفه ای به متقاضیان در استان قزوین آموزش های مهارتی ارائه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز