خبرگزاری کار ایران

در برخورد پژو با کامیون رخ داد؛

تصادف مرگبار در محور نهبندان- زاهدان/ خستگی و خواب آلودگی راننده حادثه آفرید/ 5 نفر کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۱۴۰

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: بی احتیاطی و انحراف به چپ ، ناشی از خستگی و خواب آلودگی باعث بروز سانحه مرگبار در محور نهبندان- زاهدان شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بی احتیاطی و انحراف به چپ سواری پژو در محدوده گدار زرد بلافاصله کارشناسان پلیس راه و گروه امداد به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پژوی پارس که از زاهدان عازم نهبندان بود با کامیون فوتون برخورد کرد که بر اثر این سانحه ، راننده خودروی پژو پارس به همراه ۴ سرنشین دیگر در دم کشته و راننده کامیون فوتون نیز به شدت مجروح و به بیمارستان آتش‌دست نهبندان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه کامیون فوتون به علت شدت برخورد دچار آتش سوزی و سپس توسط تیم امدادی خاموش شد ، افزود: بی احتیاطی و انحراف به چپ راننده سواری پژو پارس به علت خستگی و خواب آلودگی علت این حادثه بود.

رئیس پلیس راه استان به رانندگان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگباری نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز