خبرگزاری کار ایران

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان خبر داد:

آغاز ششمین دوره آموزشی تربیت مربی سواد رسانه ای/ شرکت ۲۹۵ نفر

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۹۷۱

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز ششمین دوره آموزشی تربیت مربی سواد رسانه ای در استان، گفت: ۲۹۵ نفر در این دوره آموزشی شرکت کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت،سجاد ستوده با اشاره به برگزاری ششمین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای، اظهار کرد: این دوره به همت سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و با حضور ۲۹۵ نفر برگزار شد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از گام‌های مهم در کاهش آسیب‌های فضای مجازی توجه به سواد رسانه‌ای است، افزود: با توجه به ضریب نفوذ فضای مجازی امروز نیازمند توجه به سواد رسانه‌ای در بین عموم جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج دوره تخصصی آموزش مربی سواد فضای مجازی و سواد رسانه از سوی مرکز فضای مجازی سپاه قدس در استان برگزار شده است، گفت: بهار و تابستان امسال ششمین دوره در استان گیلان برگزار خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه این دوره‌ها در دو بخش حضوری و آنلاین در حال برگزاری است، تصریح کرد: منتخبین این دوره‌ها پس از موفقیت در آزمون‌های طراحی شده با دریافت مدرک مربی گری به عنوان مربی سواد رسانه در سطح استان به تدریس خواهند پرداخت.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری ترکیبی این دوره در قالب آنلاین و حضوری و تدریس سرفصل‌های تخصصی با حضور اساتید برگزیده استانی و کشوری، گفت: کلیات سواد رسانه‌ای، رسانه شناسی، جریان شناسی رسانه، جریان شناسی سلبریتی در رسانه، اوقات فراغت و بازی، تفکر انتقادی در مواجهه با رسانه، فنون اقناع، رژیم مصرف رسانه از جمله محورها و سرفصل‌های این دوره آموزشی در بخش آنلاین است.

وی تکنیک‌های اقناعی، تربیت رسانه‌ای فرزند، مدیریت فضای مجازی در خانواده، تکنیک‌های کاربردی را سرفصل‌های آموزشی در بخش حضوری عنوان کرد و گفت: ۲۹۵ نفر از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه در بخش آنلاین شرکت کرده‌اند.

ستوده با بیان اینکه نفرات برگزیده در آزمون نهایی وارد دوره حضوری خواهند کرد، گفت: افراد شرکت کننده در این دوره پس از گذراندن آزمون‌های کتبی و نیز ارائه حضوری با حضور اساتید و کارشناسان با دریافت مدرک مربی گری به تدریس سرفصل‌های مشخص سواد رسانه‌ای خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز