خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

برای معرفی کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال "نون خ" هستیم

کد خبر : ۹۱۴۹۵۴

استاندار کرمانشاه گفت: برای معرفی کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال "نون خ" هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند اظهار داشت: سردار دل‌ها شهیدقاسم سلیمانی در زمان حیات پربرکت‌شان عنوان کردند در دل هر بحران می‌توان فرصت‌های زیادی خلق کرد که نمونه عینی این فرصت‌سازی در جریان بحران کرونا اتفاق افتاد.

وی افزود: دشمنان دیدند که چرخ های اقتصاد ایران بدون نفت هم می‌چرخد و ایرانی‌ها عزتمندانه همچنان بر تداوم آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: ۸۰ درصد کرمانشاهی‌ها در جریان بحران کرونا همکاری بسیار مناسبی برای مهار این بحران داشتند و از بسیاری از برنامه‌های کاری و تفریحی خویش گذشتند.

 بازوند با تجلیل از نقش روابط عمومی‌ها در بحران کرونا اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در آگاه‌سازی و اقناع و همدل کردن مردم برای مهار این بحران داشتند که جای تقدیر بسیار دارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خویش عنوان کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی در عرصه‌های مختلف است و روابط عمومی‌ها باید این پتانسیل‌ها را با هوشمندی به تصویر بکشند.

استاندار کرمانشاه ساخت سریال نون خ ۲" را فرصت مناسبی برای معرفی استان کرمانشاه دانست و گفت: مردم ایران در طول ۱۷ شب با زیبایی‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و فرهنگ بالای مردم کرمانشاه آشنا شدند‌ و این اتفاق مثبت در توسعه استان اثرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این سریال بازتاب مثبت و بسیار گسترده‌ای در سطح جامعه داشت و نقدهای مخالف و موافق بسیاری هم پیرامون آن نوشته شد و در مجموع یک سریال موفق ارزیابی شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای معرفی بهتر کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال نون خ ۲ هستیم.

وی تحقق اهداف شعار سال را اولویت اصلی استان دانست و گفت: برای جهش تولید نیازمند یک حرکت جهادی و همه جانبه از سوی دولت و مردم هستیم.

وی تاکید کرد: شعار جهش تولید باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها یک نقش بسیار کلیدی در این زمینه دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز