خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان خبرداد:

برپایی نماز عید فطر در مساجد روباز / مراسم روز قدس به شرط سفید شدن وضعیت شهرها/ آغاز فعالیت هتل‌ها و رستوران‌‌ها بعد از ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۳۳

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: نماز عید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز هستند، برگزار می‌شود و در بقیه مساجد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدابخش مرادی نافچی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به مصوبات جدید ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، نماز عید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز بوده با رعایت پروتکل‌های اعلامی و بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: بر اساس مصوبات جدید این ستاد نماز عید فطر در مکان‌های پرتجمع از جمله مصلی‌ها و امامزاده‌ها در سطح استان برگزار نمی‌‌شود.

این مسئول در استان زنجان، در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز، گفت: بر اساس تصمیمات جدید اگر شهر یا شهرستانی دارای وضعیت سفید بود نماز جمعه برگزار و قطعنامه روز قدس قرائت می‌شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان ، تصریح کرد: کنکور با پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود و همه تمهیدات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در برگزاری کنکور مورد توجه قرار می‌‌گیرد.

مرادی نافچی، به از سرگیری فعالیت هتل‌ها و رستوران‌‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد و گفت: فعالیت هتل‌ها و رستوران‌ها بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز