خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان زنجان خبرداد:

اصلاح رویه آسفالت 133کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۱۰

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طرح اصلاح کیفی رویه آسفالت 133کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان زنجان در دستورکار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، جواد یوسفی، امروز با اعلام این خبر، افزود: بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان  به ویژه محورهای پرتردد ، نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده ای دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان، بیان داشت : درحال حاضر اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در 105 کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین درحال جریان است و اجرای روکش آسفالت در 13 کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین در باند جنوبی در دستورکار قراردارد. همچینن مجوز لکه گیری و روکش آسفالت در دو باند رفت و برگشت تا سقف اعتبار 350 میلیارد ریال، دریافت شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته عملیات لکه گیری هندسی مقطعی در  کیلومترهای 50 تا 100 باند جنوبی آزادراه به میزان 20 هزارتن آسفالت و همچنین لکه گیری هندسی به میزان 25 هزار تن آسفالت در کیلومتر صفر تا 35 هر دو باند شمالی و جنوبی اجرایی شد و در سالجاری نیز اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در مقاطعی از کیلومترهای صفر تا 105 هر دو باند آزادراه زنجان- قزوین دردستورکار قرار دارد.

یوسفی گفت: باتوجه به اینکه این آزادراه در مسیر کریدورغرب به شرق قراردارد، ارتقا ایمنی در آن از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست و در همین راستا نصب بلوک مفصلی میانه راه و اجرای روشنایی نقاط مه گیر نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز