خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار عنوان کرد؛

ضرورت جبران خسارت کرونا به بخش صنعت و تولید استان/تولید با مرزهای بسته صادراتی روبه رو است

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۴۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به خسارت‌های ناشی از بروز و شیوع بیماری کرونا به صنایع، تولید ‌و کشاورزی استان گفت: این خسارت ها باید توسط دستگاه‌های اجرایی به‌طور دقیق رصد و برای پیگیری جبران آن اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مسعود عظیمی با بیان اینکه بروز و شیوع بیماری کرونا به صنایع و بخش تولید،‌ کشاورزی و دامپروری استان خسارت‌هایی وارد کرده،اظهار داشت:لازم است صاحبان صنایع، بخش تولید، کشاورزی و سایر مجموعه‌هایی که به علت کرونا دچار مشکل اقتصادی و نقدینگی شده اند، تمام موارد را بر اساس اطلاعات مستند تنظیم و ارائه دهند تا پیگیری لازم ‌در این رابطه انجام شود.

وی به مشکل نقدینگی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی در زمان شیوع کرونا تاکنون در سطح استان اشاره و بر همکاری تمام دستگاه‌ها با فعالان این حوزه برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: همکاری بخش‌خصوصی و تشکل‌ها‌ی غیردولتی کارآفرین برای عبور از وضعیت کنونی ضروری است و درحال حاضر نیز شاهد تعامل و اقدام مناسبی هستیم و باید همکاری‌ها و پیگیری‌ها ادامه داشته باشد.

عظیمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نگرانی دیگری که در حوزه تولید وجود دارد موضوع صادرات است زیرا درحال حاضر واحدهای تولیدی و صنعتی ‌استان به‌رغم مبادرت به تولید با مرزهای بسته روبرو بوده و هستند که در این رابطه نیز باید تصمیم و اقدام موثری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز