خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

دستگیری فردی که سئوالات امتحانی مقطع دکتری را منتشر کرده بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۰۹

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل انتشار سئوالات امتحانی مقطع دکتری خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از لاهیجان، سرهنگ قاسم‌جانعلی‌پور بیان کرد: در پی دریافت پرونده شکایت یکی از دانشگاه‌های شهرستان لاهیجان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار سئوالات امتحانی یکی از رشته‌ها در مقطع دکتری قبل از برگزاری امتحان کرده، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده از دانشجویان مقطع دکترای این دانشگاه است، گفت: وی در تحقیقات پلیس ابتدا با ارائه مطالب ضد و نقیض منکر ارتباط خود با این پرونده شده اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه هنجارشکنی و بی‌قانونی در فضای مجازی را از طریق سایت www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز