خبرگزاری کار ایران

باهدف تبادل تجربه برگزار شد ؛

نشست تشکل‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۵۹۷

در اولین روز از هفته میراث فرهنگی نشست تخصصی هم‌اندیشی تشکل‌های گردشگری با حضور مدیرکل، معاونان و فعالان این حوزه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست ابتدا حاضرین در جلسه و نمایندگان تشکل‌ها به بیان تجارب، دیدگاه‌ها،دغدغه‌ها و مشکلات پیش‌روی فعالیتشان پرداختند و فعالیت‌های مختلف تشکل‌‌های تخصصی این حوزه و سازمان‌های مردم‌نهاد مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در ادامه مسعود حلاج‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ضمن ایجاد فضای گفت و شنود با حاضرین در نشست به تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی اداره‌کل پرداخت.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته میراث فرهنگی، با تاکید بر تقویت و تداوم ارتباط با فعالان این حوزه در جهت توسعه فعالیت‌های اداره‌کل در مباحث تخصصی گفت: این اداره‌کل با نگاهی فرابخشی و غیرسیاسی برنامه‌های متعددی در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دارد وتشکل‌های تخصصی گردشگری، بازوهای توانمند اداره‌کل در توسعه گردشگری و سفیران سازمان در استان هستند و این اداره‌کل از کمک و هم‌فکری تمامی فعالین این حوزه استقبال می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مغفول استان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: با استفاده از فرصت‌های موجود در سند آمایش سرزمینی گیلان، برنامه ششم توسعه و امکانات موجود و ایجاد ارتباط قوی با سایر دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها با بهره‌گیری از تخصص تشکل‌ها می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک فعالیت‌های چشمگیری صورت گیرد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز