خبرگزاری کار ایران

کمک اصناف خراسان جنوبی به آسیب دیدگان کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۳۱۲

جمعی از اصناف خراسان جنوبی در روز‌های بحران کرونا، دست یاری به همکاران خود و بیماران دادند.

به گزارش ایلنا، رئیس بسیج اصناف استان گفت: با شروع بحران کرونا در جامعه، علاوه بر به همدلی اصناف با آسیب دیدگان از کرونا خطر افتادن سلامت افراد، بخش زیادی از اصناف و مشاغل آزاد از این شرایط آسیب مالی زیادی دیدند.

حیدری با اشاره به عمل خیر بسیاری از مالکان واحد‌های تجاری افزود: تاکنون هزار و ۷۲ صاحب واحد صنفی نزدیک به ۷۲۲ میلیون تومان از اجاره بهایی املاک خود را بخشیدهاند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی از اهداء صد میلیون تومان از سوی یک خیر، برای اعطای وام قرض الحسنه به تعدادی از اصناف آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: هزار بسته معیشتی با کمک ۱۲۳ میلیون تومانی خیران تهیه و بین صنوف آسیب پذیر توزیع شد.

رئیس بسیج اصناف استان گفت: صنف میوه و تره بار هم با اهدای یک تن میوه به بیماران بستری در بیمارستان‌ها به یاری همنوعان‌شان شتافتند.

حیدری با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از واحد‌های صنفی آسیب دیده، از دستگا‌های اجرایی و بانک‌ها خواست در این شرایط با تخفیف در عوارض، کاهش حق بیمه و معافیت‌های مالیاتی و همچنین تخصیص وام‌های قرض الحسنه و مساعدت در معوقات بانکی واحد‌های صنفی آسیب دیده را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز