خبرگزاری کار ایران

فرماندهان انتظامی هشترود و بناب خبر دادند:

دستگیری سارق با ۸ فقره سرقت در هشترود/ کشف نزدیک به 8 تن شکر قاچاق در بناب

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۳۴

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری سارق سابقه‌دار با هشت فقره سرقت در این شهرستان و فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز از کشف هفت تن و 750 کیلوگرم شکر قاچاق به ارزش 650 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ کلام الله ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق را شناسایی و در هماهنگی با یکی از شهرهای شمال کشور دستگیر کردند، افزود: متهم پس از تحویل به شهرستان در بازجویی‌های فنی به‌عمل آمده در مجموع به هشت فقره سرقت شامل سه دستگاه خودرو، پنج مورد مغازه و ۲۵۰ عدد باتری خودرو اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش کل سرقت‌های انجام شده متهم بیش از هشت میلیارد ریال است، تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

                                                                 کشف نزدیک 8 تن شکر قاچاق در بناب

 فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز از کشف هفت تن و 750 کیلوگرم شکر قاچاق به ارزش 650 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان از  محل دپو و نگهداری مقادیری کالای قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه بناب مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه انبار را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مراجع قضائی و با رعایت قوانین و مقررات انبار مورد نظر را بازرسی کرده و در بررسی از انبار مقدار هفت تن و 750 کیلوگرم شکر خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ شفقی با بیان این‌که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه 650 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز