خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

عادی‌سازی به معنی نابودی کرونا نیست/ در روزهای آینده وضعیت بدتری خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۲۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در روزهای 25 و 26 اردیبهشت 277 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند که در صورت ادامه این وضعیت روزهای آینده تعداد مبتلایان بیشتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین صومی در خصوص آخرین آمار کرونا در استان اظهار داشت: در طی روزهای 25 و 26 فروردین تست کرونای 277 نفر مثبت اعلام شده یعنی نمونه بیش از 30 درصد از کسانی‌که تست داده‌اند، مثبت شده است.

وی در خصوص استفاده ناصحیح از ماسک عنوان کرد: باید فاصله‌گذاری هوشمند به خوبی رعایت شود اما متاسفانه حتی در جلساتی که ما حضور داریم ماسک به درستی استفاده نمی‌شود. افراد باید بهداشت فردی را مو به مو درست انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه مردم عادی‌سازی را مساوی با نابودی کرونا می‌دانند، گفت: ویروس کرونا هنوز وجود دارد اما با تمهیداتی که می‌توان انجام داد هم می‌شود در جامعه زندگی کرد و اقتصاد و معیشت به گردش در بیاید و هم مبتلا به کرونا نشویم.

وی با اشاره به اینکه در روز 26 فروردین یک فوتی داشتیم، ابراز داشت: تعداد افراد بستری در بیمارستان افزایش نیافته است اما اگر شرایط موجود ادامه پیدا کند قطعا در روزهای آینده وضعیت بدتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز