خبرگزاری کار ایران

دادستان یزد عنوان کرد:

حمایت قضایی از برنامه‌های جذب گردشگر داخلی و خارجی استان/ با تورها و خانه­ های مسافر غیرمجاز برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۸۸

دادستان مرکز استان یزد با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان به ویژه در مناطق روستایی گفت: تقویت گردشگری داخل استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا حدادزاده در نشست با فعالان صنعت گردشگری استان با اشاره به جایگاه استان در حوزه گردشگری اظهار داشت: دستگاه قضایی استان آماده حمایت برنامه‌­های جذب گردشگر داخلی و خارجی است.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از رویدادهای فرهنگی استان جهت جذب گردشگر افزود: البته دغدغه جامعه مذهبی و دینی استان که نباید به بهانه گردشگری برخی ازهنجارهای اخلاقی نادیده گرفته شود مساله مهمی است که باید با نظارت جدی و برگزاری جلسات هم اندیشی به اجماع در این حوزه رسید.

دادستان یزد با اشاره به فعالیت‌های خانه مسافر غیر مجاز به عنوان یکی از آسیب‌های حوزه گردشگری استان گفت: در این حوزه تعداد زیادی از خانه های بدون مجوز پلمپ و برخورد جدی در این حوزه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت پلمپ خانه مسافر تا عدم تایید توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شروع فعالیت مجدد آن واحد مقدور نخواهد بود.

حداد زاده با اشاره به برخورد قاطع با تورهای بدون مجوز تصریح کرد: با تورهای غیر مجاز که دارای دفتر باشند قاطعانه برخورد می کنیم اما در خصوص تورهای فعال در حوزه فضای مجازی پس از یکبار تذکر توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خط آن ها مسدود می شود.

وی اضافه کرد: البته عدم استفاده مردم از تورهای غیر مجاز و همچنین خانه های مسافرغیرقانونی نیازمند اطلاع رسانی و کار فرهنگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز