خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

انجام عملیات خط‌کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۲۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز عملیات اجرایی خط‌کشی یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در جاده‌های استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، امسال عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده راه‌های ارتباطی حوزه استحفاظی این استان به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته مدیرکل راهداری استان، امسال برای انجام عملیات خط‌کشی راه‌های مورد نظر استان ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه می‌شود.

حق لطفی، طول راه‌های آسفالته استان قزوین را ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر اعلام و تصریح کرد: تلاش داریم تا عملیات خط‌کشی جاده‌های استان با اولویت خط وسط جاده‌های ۲طرفه که دارای ترافیک رخ به رخ هستند، انجام شود.

وی یادآور شد: در همین راستا از هفته گذشته عملیات خط‌کشی راه‌های استان در مسیر رفت و برگشت جاده قزوین - بویین‌زهرا به طول ۱۲۰ کیلومتر توسط تیم امانی خط‌کشی این اداره کل آغاز شده است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت خط کشی‌ در ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها، از رانندگان خواست تا در راه‌های برون شهری بین خطوط رانندگی کنند تا جان خود و سایرین را به خطر نیندازند.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه است که از این میان ۲۷۰ کیلومتر آزادراه و ۲۲۰ کیلومتر بزرگراه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز